2007. júl 05.

A jó főnök mindig tanul

írta: bigfater
A jó főnök mindig tanul

 

Legkevésbé a felső vezetők hajlandók részt venni a képzéseken.

 

-Jó reggelt, Igazgató Urak!

-Jó reggelt, Tanárnő!

-Uraim! A mai napon a mecénási tevékenységgel foglalkozunk.

-Unalmas! Hol a titkárnő a kávéval és a sajtószemlével?

-Önök most tanulók. Ilyen nem jár itt!

-És ha beveszem az igazgatótanácsba havi fémilláért?

-Nos a kávét az aulában szolgáljuk fel 10 perc múlva. Ugyanott, szivar és titkárnő-bemutató lesz.

-Na ez már valami! Tetszik! Mivel állami cég vezetője vagyok, adoptálom a sulit, majd juttatunk egy kis ezt- azt.

-Előre is köszönöm, de a vizsgát akkor is szigorúan vesszük!

-Nagyon helyes! Nehogy már valaki azt mondja ránk, hogy libáért kapjuk a menedzser bizonyítványt. Én adok érte egy 10 fős számítástechnikai tantermet berendezve!

-Az is valami? Én Thaiföldi egyhetes tanulmányútra viszem a tanári kart. Konferencia lesz a thai masszázs élettani hatásairól.

-Kevés vagy haver! Én egyhónapos túlélőtúrát szervezek nekik. Az ma nagyon menő. Ha meg nem élik túl, akkor is tiszta haszon.

-Jó! Én is beszállok! Egy százszobás, teljes ellátásos, biztonságos lakhelyet ajánlok fel öt évre. Teljes nyugalmat garantálok mindenkinek. Nincs menedzserbetegség!

-Szuper! Te minek vagy az igazgatója?

-A Büntetés Végrehajtó Intézetnek.

 

 

Bigfater menedzserdiplomatikus

Szólj hozzá

humor társadalom iskola menedzser