2010. ápr 23.

Én lemondok...

írta: bigfater
Én lemondok...

Én lemondok a radikális azonnali adócsökkentésről!

A kétszeri fél éven belüli radikális adócsökkentésért cserébe.  Ez több mint a száz nap, amire nincs is szükség. De addig is dolgoznunk kell! Lajos mondta. A Totya ellenben azt mondta, hogy a hülyék dolgoznak a pénzért. A pénzt csinálni kell. Majdnem igaza lett, de lebukott a huszonkétezres bankjegyeivel. Úgy gondolta, hogy ráteszi a tíz százalékot, amit egyes emberek úgyis behajtanak rajta.

Én szívesen átadom az egyezményes tíz százalékomat, de a munkámból. Bár a cégvezetőm nem örülne neki. Fél, hogy nemcsak a pénzből kérnek százalékot de a munkát se végeznék el. Nagy tapasztalata van már ebben. És nem fakad mosolyra. Mondtam is neki, hogy rendeljünk a japánoktól mosolygó androidokat, ott már megcsinálták és percekig össze lehet téveszteni őket egy rendes emberrel. De aztán belegondoltam mélyebben és beláttam, hogy sehol nincsenek a japánok. Nálunk ilyenekkel tele a padlás, csak az ipari kémkedés miatt politikusoknak hívjuk őket.

Miattuk most két napig vitaszünet lesz. Kampánycsendnek hívják. Nekünk blogereknek kuss, Ők meg szépen megszegik. Felhívogatnak, szórólapokat szóratnak, átragasztatnak, megfigyeltetnek, átirányítanak. Tulajdonképpen többet dolgoznak mint máskor. Jó, ez nem egy nagy kunszt, de mégis valamennyire értékelhető.

Akárcsak a HM fogorvosoktól kért és megfizetett tanulmánya. Végre! A honvédelem komolyan odafigyel a fogtömés okozta  radar anomáliákra. Gyakran előfordulhatott (hadititok), hogy a radarok bemérték a számtalan fogtömést is és ezen adatok eltakarták a hazánkban gyakorlórepülést végző izraeli katonai gépeket. Hát ennek most vége, mint a radartól rezgésbe jövő és a vízállásjelentést közvetítő fogtöméseknek. Ilyenek ezek a HM-esek!

További jó szórakozást! Itt nálam, vagy máshol, de nem ígérhetek más nevében semmit! :)

Szólj hozzá

politika humor bigfater android adócsökkentés