2010. máj 07.

Fecsegő...

írta: bigfater
Fecsegő...

Sok szeretettel üdvözlök mindenkit!

Hallom, hogy már megint pánik lett úrrá a pénzpiacokon. Minden, majdnem minden erről szól. Én fel sem veszem! Nálam havonta van pánik ha belenézek a kasszánkba. Már teljesen immúnis vagyok, ha pénz helyett csak leveleket találok benne, miszerint "kivettem néhány forintot, mert kellett a gyereknek, boltosnak, fodrásznak, kutyakajára, macskatápra, kanári magra". Érdekes, hogy olyan nincs benne, hogy a "sörödre kellett". Pedig az befektetés lenne, hosszú távon. Pocakba. Ha maradna valami, persze nem ebbe fektetném, hanem atombombába.

Olvasom ugyanis, hogy egy orosz újság azt javasolja bevetni az amerikai olajszennyezés ellen. Meg hogy rendszeresen használták is földalatti tárolók létrehozásához, tavak, csatornák építésénél...illetve létrerombolásukhoz. Meglódult a fantáziám: nekem is kell csatornaárkot ásni a kertbe! Fenébe a lapáttal, csákánnyal, ide atom kell! Nem legyen már kérges a tenyerem, ha a technika megoldja!

A technika pedig segít! Mondjuk, Pelczné narancsbőrös Gáll Ildikónak egy szövegértelmezési tanóra többet segítene, de lehet, hogy tévedek. Melyik politikuson segített az, hogy tanult? Ugye! Na szóval, szegényke egy Gyurcsány tanulmányt "értelmezve" jutott oda, hogy a nevezett megsértette az idősödő hölgyeket, nagymamákat és minden más nőnemű identitással rendelkező öregecskedőt. Mert fecsegő vénasszonyoknak nevezett több meg nem nevezett MSZP-s politikust. Nos, szerintem Pelcné Gáll Ildikónak igaza van, mert biztosan arra gondolt, hogy

1, Ő egy fecsegő vénasszony

2, Sérti, hogy az MSZP tagjaival hasonlítják össze.

3, Régen nem jutott szóhoz fecsegő vénasszonyok gyülekezetében se.

További jó szórakozást mindenkinek, és vigyázzatok a pénztárcátokra, az Országház környékén. Úgy hallottam, új zsebesek jelentek meg! :)

Szólj hozzá

humor válság bigfater fecsegővénasszonyok atomotneki