2010. jún 09.

Szabadságharcos lettem

írta: bigfater
Szabadságharcos lettem

Szabadságharcos lettem! Ez jutott!

Orbán Viktor meghajolt akaratom és követelésem előtt. Azért ez se semmi! Alig valamivel ezelőtt egy posztomban "Viktor, monnyá le!" kritizáltam. Sőt! Kissé megfenyegettem a többséget uraló parlamenti párt vezetőjét és akkor még kormányfőjelöltjét, hogy nem foglalkoztak a nagy ígérettel. De most! Most végre kiderült, hogy nemhiába volt! Nemhogy elfelejtették, de most a gazdasági kormányprogram sok felejthető pontja között, mert kit is érdekel a többi, hitet tett az otthoni pálinkafőzés lehetősége mellett és még jutalom gyanánt, visszamenőleg szabadságharcos lettem. Pironkodok a megtiszteltetéstől, de büszkén emelem fejem a nyári kánikulában és merészem nézek a napba, ami most már tényleg másként süt. Miként a jó magyar nemzet meg már másként főzhet. Pálinkát!

Viktor! Köszönöm, hogy felemelted a népet! Csak így tovább a Leni... izé... új korszak útján aminek végén vár már ránk a tejjel-mézzel folyó Kánaán. Addig meg guggolva féllábon kibírjuk a pálinkánkkal is!

Szólj hozzá

politika orbán humor bigfater pálinkafőzés törvényalkotás