2015. jan 03.

Mi? Tüntetni?

írta: bigfater
Mi? Tüntetni?

-Állj! Hova-hova ilyen sebbel-lobbal, "ORBÁN TAKAROGGY" táblával?

-Ki maga? Rendőr tán, hogy megállít? Nekem jogaim vannak!

-Nekem is! Sőt! Még több is! Én vagyok a RENDEZŐ!

-Akkor menjen és rendezzen, de hagyjon engem békén tüntetni!

-Előbb látnom kell, hogy van-e magánál pártzászló!

-Nincs!

-DK-s sincs?

-Nincs!

-Icipici se? Gyurcsányt éltető relikviákból egy sál, törölköző, esetleg DJ remix felvétel vagy esetleg egy kósza gondolat?

Az sincs! Most már mehetek?

-Nem! Most látom a szatyorban narancs van! Kollégák!! Erősítést kérek a sarokra! Narancsos ellentüntetőt fedeztem fel!

-De ezt a gyereknek viszem, itt vettem a kisboltban!

-Aztatat bárki mondhassa! Itt megválogatjuk, hogy kik tüntizhetnek a kormány ellen! Az a döntés, hogy csak pártatlan tüntetők jöhetnek véleményt nyilvánítani! Ne mondja ránk az Orbán, hogy levitézlett politikai pártok akarják Őt seggbe rúgni!

-Akkor most menjek haza?

-Á, maradjon most már, de magán tartom a szemem!

 

 

Szemtartó: különleges minőségi kialakításban megrendelhető: Bigfater tartótokok tartótisztek és egyéb támaszberendezések Kft. zrt.bt.

 

 

 

Szólj hozzá

politika humor társadalom paródia megmondás bigfater humoreszk tiltakozás Tüntetés