2015. jan 08.

Kétharmad?

írta: bigfater
Kétharmad?

-Főnök! Főnök! Baj van!
-Neee! Talán megint eltűntem? Már tükörbe sem merek nézni, hátha nem látom magam!
-Ja, nem! Hiszen már megkerült főnök! Kicsit hiányzott, de nem is nekünk, hanem az ellenzéknek.
-Akkor?
-Mikor?
-Most! Akkor, mi a baj?
-Oda a kétharmad!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De igen!
-Nem lehet, hisz itt vagyok!
-Igaz Főnök, de az egyik képviselőnk sajnos meghalt.
-Igen? Mikor adtam én erre engedélyt? És ha adtam is, akkor a Lázárnak lehetne annyi esze, hogy nem engedi. Van valami tervünk?
-Van Főnök, és várom, hogy elmondja!
-No, jó! Legyen holnap reggel a parlament előtt a sima többségi törvénytervezet, hogy az elhunyt képviselő szavazata a párté és az nem félhet élni vele halála után sem a kétharmados törvény szavazásakor.
-Értem! Meglesz! Még valami: a Budai vár!
-Elintéztem! Nemsokára költözhetek oda!
-Úgy értem, a Budai Gyula várja, az orosz balhé miatti gazdasági embargó kormánybiztosa.
-Igen? Ilyen is van? Mit akar?
-Azt kérdezi, hogy amikor Putyin jön a három repülőgéppel, akkor visszafele megpakoltassa e a gépeket kolbásszal meg jó mangalica szalonnával mert abból hiány lehet  náluk.
 
Bigfater
Szólj hozzá