2007. jún 04.

Gyúrunk, vazze?

írta: bigfater
Gyúrunk, vazze?


Konditeremben. Vazze!



-Gyúrunk, vazze?

-Gyúrjunk, vazze!

-Mond csak, vazze, mi a rák az a frakciószövetség?

-Az egy olyan szolidaritási egyesülés. Kettő az egyben, vazze!

-Értem, vazze, így kell egy ostorral két lovat hajtani...

-Na ja, vazze! Az én pénzemért ne lovagoljon félre senki.

-Jól csinálod, vazze! Hallottam, a Dávidnak is azt mondtad, hogy trójai faló.

-Mé’ miből legyen, vazze? A söprűnyél is fából van vazze, csak kicsit átalakította és kész, vazze!

-Akkó’ most, tulajdonképpen, kivel vagytok szolidárisak, vazze?

-Magunkkal vazze! A két csipetcsapat több bizottsági állás! A több bizottsági állás, több pénz!

-Igaz, vazze! Nehogy a kasszába maradjon valami! Nem azé’ rakja oda a nép, vazze.

-Ha meg má’ odarakja, hadd lássa, hogy jóra költsük! Nem? Nálunk jobbat meg úgysem találnak, vazze.

-Igaz ami igaz! De a demokrácia miatt, nem nyavalyognak a többiek, vazze?

-Mi fájna nekik vazze? Korrekten felülről lefelé kiépítettem az egész struktúrát, vazze. Mi ez ha nem demokrácia, vazze? Választhattak! Vagy ez, vagy semmi, vazze!

-Ja, vazze, de hát annyi a békétlen ebben az anyagias világban.

-Majd belenyugszanak, vazze! Ahogy pap az Isteni áldást, úgy én meg a bizottsági állást osztom, vazze. Aki nem kussol el egyszerre, nem kap állást estére.

-Akkó’ most mi legyen vazze?

-Mivel, vazze?

-Gyúrjunk, vagy ne gyúrjunk?

-Gyúrjunk vazze!


Bigfater
Szólj hozzá

politika választás orbán humor szórakozás gyurcsány paródia megmondás