2007. jún 12.

Sólyom Amerikában.

írta: bigfater
Sólyom Amerikában.


Habár az ujjlenyomatosdi nem tetszett neki, aztán történt ami történt...




-Hé! Mister!

-Igen!?

-Kérem lépjen közelebb! Felteszek néhány kérdést, mielőtt az Államok területére lépne!

-De kérem! Engem várnak, egy nagyon fontos megbeszélésre hívott az Önök Elnöke!

-Nahát! Talán Ön is bevándorlási tisztviselő? Nem is mondták, hogy nemzetközi találkozó lesz!

-Nem kérem, én Bush elnökről beszélek. Engedjen utamra, különben olyan diplomáciai bonyodalmakat akasztok a nyakukba, hogy ihaj!

-Nálunk fenyegetődzéssel semmit nem ér el. Talán próbálja meg otthon! Neve?

-Sólyom László!

- Zójom?

-Sólyom! Mint a falcon!

-Akkor miért nem a tisztességes nevét használja? Na, Laurence Falcon...

-Honnan tudja a Lászlót?

-Hajjaj! Van magyar a családban! Sógor!

-Akkor erre tekintettel lehetne!

-Vagyok is! Éppen ez miatt, szigorított ellenőrzést rendelek el!

-Maga azért mert magyar vagyok, hátrányosan megkülönböztet?

-Nem! Mert a sógorom magyar, azért! Rajta keresztül kiderült, hogy a magyar származás igen magas kockázati tényező.

-Mire?

-A pénztárcánkra!

-De kérem, hagyjuk ezt!

-A sógor is ezt mondja!

-Mikor?

-Mindig, ha a kölcsön adott pénzemet kérem vissza. De most én kérdezek!
Foglalkozása?

-Köztársasági Elnök.

-Ne mondja! Ott nem királyság van még?

-Nem! Honnan veszi?

-Nemrég láttam videón az István, a királyt, meg én voltam akkor is szoliban, mikor különgépen megjött az Orbán, a király.

-Orbán Viktor nem király!

-Akkor a sógor hazudott megint, azt mondta, hogy Magyarországon Orbán a király! Na dugja ide az ujját!

-Mi ez? Ujjlenyomat-leolvasó?

-Miért? Minek látszik? Műköröm építő készüléknek?

-Nem vagyok hajlandó rá! Ellenkezik az egyetemes szabadságjogokról alkotott véleményemmel. Ez egy a demokráciát és az alkotmányos emberi jogokat sértő eljárás! Tiltakozom!

-Tőlem! Na idedugja vagy nem?

-Utoljára figyelmeztetem! Ebből még diplomáciai bonyodalom lehet!

-Ja! Megint hadat üzennek? Majd visszabombázzuk magukat is Afrikába.

-Európaiak vagyunk!

-Az angolok tudnak róla? Ezek is megválogathatták volna, hogy kit engednek be! Na, dugja ide! Így ni! Ugye, hogy nem fájt!

-Ezért még felelni fog!

-Nem biztos az! Né! Mit is mutat ez a kisokos! Maga tanulmányúton járt itt?

-... izé...igen ösztöndíjas voltam.

- No meg ahogyan az a mi elnökeinknél is szokás volt, talán az egyetemi éveiben elszívott egy-két füves spanglit mi?

-Mit kérem?

- Marihuanás cigarettát. Tudja, a régi ügyek is számítógépre kerültek és a sherifek akkori megrovásai is itt vannak azokról akiket akkoriban rajtakaptak a tiltott élvezeten.

-Tiltakozom! Mint jogtudor tudom, hogy feltételezve, de nem megengedve, ilyen történt volna, akkor az már elavult! Itt tanultam!

-Nekem az mindegy! Na menjen, mert már nagyon integet a nagykövete a két kommandós mellett. Talán hozott neki téliszalámit?

-Nem!

-Akkor én sem értem miért izgul! Na, Isten hozta Uram! Érezze otthon magát a Szabadság hazájában!



Bigfater

Szólj hozzá

politika humor usa sólyom bevándorlás ujjlenyomat