2007. júl 09.

Utazás bérlet és jegy nélkül

írta: bigfater
Utazás bérlet és jegy nélkül

 

 

Pénz híján a BKV még évekig nem tudja bevezetni a bliccelők kiszűrésére is alkalmas csipkártyás utaskiszolgáló rendszert.

 

Helyszín: Blaha Lujza tér buszmegálló

Időpont: késésben

Szereplők: busz és utas

 

-Üdvözlöm Kedves Utasaimat! Én a busz utas assistant programja vagyok. Készítsék elő chipkártyájukat. Kérem az elsőt!

-Éppen ideje volt már! Tíz perce ácsorgom itt ebben a ködben.

-Nagyon sajnálom uram! De nagy volt a forgalom a végállomás WC-jében és a sofőröm sokáig várt a pissoárra. Ráadásul lejárt a pisilő chipkártyája és újra kellett töltenie.

-Állj megállj! Honnan veszi, hogy én úr vagyok és nem hölgy?

-A kártyájáról uram!

-Na de ez adatvédelembe ütközik. Csak a fizetési limitemet olvashatja le a busz!

-Igaz de megbuherált egy kicsit a karbantartó, ugyanis nagyon féltékeny a barátnőjére és így tudja ellenőrizni a mozgását városszerte.

-Nahát ez felháborító!

-Ó ez semmiség! Ha akarja átiratom a fia rossz jegyét a suliban. És negatív tesztet kreálok Önnek a nemibeteggondozóban.

-Micsoda??? Ez már pimaszság! Szóhoz sem jutok!

-Nem is fog, ha a nejének a chipjére elküldöm a szállodai számláját, ahol a csinos szöszkével mulatta a tegnap estét.

-Mit merészel! Panaszt teszek a BKV panaszirodájában.

-Csak nyugodtan. A Panasz Felvevő 2005-ös számítógép a haverom. A kedvemért bármikor törli a panaszfájlt.

-Ez mégiscsak mindennek a teteje. Az ember utazgat, miközben minden adatát kikémlelik és felhasználják ellene.

-Hát ez van. Gazdám a BKV szorult helyzetben van, be kell hozni a rendszerem árát. Én meg hálás program vagyok. Van egy ajánlatom!

-Piszokság! Na ki vele.

-Maga most tízszer le és felszáll, én levonom az összegeket, és kvittek vagyunk.

-Ez zsarolás!

-Az hát ! Az ügyészség komputere is ezt mondta, de azért simán segít feljelenteni magát. Ő is így keresi a pénzt az alpereseknél.

-Ami sok, az sok. Egyezzünk ki ötben.

-Nyolc!

-Most már nekem is! Megegyeztünk!

-Jó Utat Uram! Utazzon velem máskor is!

 

Bigfater

Szólj hozzá

közlekedés humor bkv utazás tömegközlekedés bérlet jegy