2007. aug 03.

In flagranti…gazduramnál

írta: bigfater
In flagranti…gazduramnál




-István! Ki az a nő az ágyadban?

-Egy kisgazda, életem!

-Mit keres ott?

-Drágám! Ez egy mezőgazdasági idénymunka! Éppen beveti az ágyat.

-Na ne mesélj nekem! Te megcsaltál engem!

-Én??? Soha!

-De látom, amit látok!

-Drágám, most nekem hiszel, vagy a szemednek?

-Én a feleséged vagyok, nem a szavazód! Te hűtlen!

-Csodálkozol? Mindig fejfájásra panaszkodsz, pedig nem vagyok én neurológus, csak kanos!

-Mióta politizálsz, csak azóta! Minden szex előtt egyeztetni akartál a koalícióval!

-Ugyan, nem kell ezt annyira felfújni! Ha nem tetszik, elválhatunk, de a szövetség az szent!

-A házasság meg nem, mi? Nézd meg a Viktort! Öt gyerek és hűséges az asszonyához!

-Ja, csak a Viktor neje nem is mászkál utána, hanem írja a szakácskönyvét jó asszony módra!

-Egy percig sem maradok veled! Rád pazaroltam életem legszebb demonstrációit! De a gyerek az enyém!

-Te cafka! Eddig azt mondtad, hogy az enyém!

-Mindig kiforgatod a szavaimat! A ház is az enyém, meg a mikró is!

-Tőlem! A tiéd lehet minden, csak a traktorom kell. Az munkaeszköz!

-Munkaeszköz? Hiszen soha ki sem viszed a földekre.

-Nem használhatom ilyesmire, amikor útlezárásokhoz kell készültségbe állnia!

-Akkor most elmegyek...soha nem fogsz látni!

-Jaj! Gyere vissza!

-Máris visszakönyörögnéd magad?

-Csak itt hagytad a söprűdet, anélkül meg nem tudsz hazautazni!


Bigfater
Szólj hozzá

humor szex hűtlenség jakab megcsalás gazda