2010. már 09.

Babaház

írta: bigfater
Babaház

 

Kedves Naplóm!

Tudom, régen írtam ide, de olyan sok minden nem történt tegnap óta.

Most viszont igen! Aputól végre kaptam babaházat! A Barbimnak még nem volt, és nagyon vágytam már rá! De most Apu, aki már mikulás is volt, most szakáll nélkül jött. Azt mondta, hogy szakálla akkor lesz amikor legközelebb jön. Azt is mondta, nehogy már csórónak nézzék, hogy még egy normális babaháza sincs a kislányának! Úgyhogy, mindjárt kettőt is kaptam, Igaz nem idehozta, hanem a nevemre íratta. Azt mondta. Hogy az enyém meg a Barbimé, persze attól még Ő olyan haszonélvező vagy mi, mert jogot tett rá. Nem baj, az én babaházamat nem is akartam eladni, főleg nem Apuval együtt. Most nagyon boldog vagyok! Megnéztem Apu bevallását, hogy mekkorák azok a házak és hol vannak. A neten a vagyonnyilatkozatból látszik. És Apu volt olyan rendes, hogy a csúnya földhivatali bácsiknak befizette az illetéket is. Most miattuk, nincs Ken-re pénz, pedig két ilyen óriási babaházban a Barbie nagyon egyedül lesz. Sebaj! Majd eljön az idő, mikor párt vehetünk a babámnak.

Kedves naplóm, most lefekszem aludni! Őrizd meg a titkot! Szia!

 

Szólj hozzá

humor barbie bigfater hagyó babaház