2010. máj 23.

Csontvázvadász

írta: bigfater
Csontvázvadász

A huzat végigsöpört a folyosón, vadul meglengetve a függönyöket. Mihály összerezzent egy-egy libbenés láttán, hiszen ki tudja mi rejtőzik a függönyök mögött. Ha szerencséje van, akkor egy ablak, ha nincs akkor egy kóbor vérkommunista szellem is lehet. Az végzetes! Egy ilyen pillantásától a derék polgár kővé dermed, első szavára gatyáig adósodik svájci frankban és a vadállat kényére-kedvére kell tennie. Az meg nem túl jó kilátás. Veszedelmes küldetésben volt és jól tudta bármi megeshet, csak az nem, hogy csontváz nélkül tér vissza a vadászatból.

-Még csak az kéne! A vérem vennék az enyémek, ha nem tudnám bizonyítani a létüket! A Főnök is megmondta: "csontvázak már pedig vannak".

És ha vannak, akkor ő megtalálja, elejti és trófeaként bemutatja ország-világ előtt. Tudta, hogy jók az esélyei, hiszen a nagyvadat a félelmetes Big Nózit is sikerült elejteni. Igaz, csapatban küzdöttek ellene, de négy év harc után leterítették. Annak a lénynek rosszabb volt a híre mint a Big Foot-é, annál is inkább mert az utóbbi valahol Amerikában él. Hál isten messze van. Gondolataiból ismerős zörgés rántotta vissza a valóságba. Csontzene! Itt valahol csontváz rejtőzik! Erősen fülelt, még pislogni sem mert. Erre jön! Gyorsan ellenőrizte, hogy nála van minden ami kellhet egy csontváz elejtéséhez.  Megvan a Szíjártótól kapott csontvázbénító kormánynyilatkozat, itt van a Pintér Sanyitól kapott "vipera". Igaz, kínai gyártmány, de csak ez volt a Sanyi piacán. Végszükség esetén pedig Viktor Összes Művei, ami még nem került kiadásra, de egy tiszteletpéldányt már kapott és ezzel jól koponyán csapkodhatja az ellenszegülőt. Meg ki tudja, ha Isten úgy akarja nem csak a kapanyél sül el. Sőt! Isten előtt minden és mindenki egyenlő, a kapanyél és a súlyos kötet is.

Ekkor a homályból kibontakozott egy alak. Aszott bőr tapadt a csontjaira, szemüregeiben szem sem volt látható. Mihály hátán végigfutott a hideg. Oda-vissza. Retúr hideg volt.

-Megvagy!- Ugrott elé bátran, és ráfogta az Orbán Összest. A csontváz ijedten rezzent össze és kérlelni kezdte!

- Ó, jó Uram vezess innen ki engem! Itt bolyongok időtlen idők óta! 

-Meglesz- válaszolt Mihály -De elébb áruld el miféle szerzett vagy! Malév, vagy Vértesi?

-Én nem vagyok egyik sem, csak egy eltévedt LMP-s! Leszakadtam a frakciómtól és egy hete nem találom a kijáratot.

-A francba! Nem láttál más csontvázakat?

-De igen, ott vannak hátul a folyosó végén. Felajánlották, hogy beléphetek tiszteletbelinek közéjük, cserébe ketten is visszalépnek az élők közé, de én tudtam, hogy ez csak egy szoci trükk! Ments meg, Uram!

-Jól van! Menj egyenesen a huzattal szemben, úgy megtalálod a kaput. Én támasztottam ki egy kormányőrrel, hogy ha menekülni kell legyen szabad utam! Menj, és vidd hírül, hogy megtaláltam a csontvázakat és rövidesen ott leszek! -mondta Mihály és ezzel elindult a vad becserkészésére.

 

Szólj hozzá

humor vadászat bigfater varga mihály csontváz