2007. júl 02.

Magánnyomozás

írta: bigfater
Magánnyomozás


 

-Üdvözlöm Uram! A tevemadarak ma nagyon potyogtatnak.

-Tiszteletem! Nem is jó ma az utcára menni esernyő nélkül!

-Örülök a találkozásnak. Ez a jelszócsere nem ósdi egy kicsit?

-Semmi sem ósdi, ami hatásos. Soha nem tudni mikor, ki kémkedik.

-De hiszen Ön kém! Ezért kértem a találkozót!

-A kémipar már csak ilyen Uram. Senkiben sem szabad megbízni. Én például még magamat is megfigyeltetem.

-Az mire jó?

-Mire-mire? Hát, dokumentálva van az aznapi munkám. Nagyon nem szeretem a papírmunkát és így megkapom jelentésben, hogy mit is kémkedtem aznap.

-Hú! Jó, hogy Önt ajánlották, most már látom, igazi profival állok szemben.

-ÁÁÁ. Semmiség! Mondja csak mi a probléma.

-Nos, hát szóval, a polgármestert szeretném megfigyeltetni.

-Nem probléma. Polgármestermegfigyuzás a specialitásom. Mire kíváncsi?

-Tudja, ott dolgozik a feleségem.

-Értem! Féltékenység. Mit kíván? Csak adatok, esetleg egy kis in flagranti?

-Mindegy, de kevés a pénzem. Olcsó megoldást szeretnék.

-Ezt egyszerűen megoldjuk. Telepítünk néhány "poloskának" látszó tárgyat, amit "véletlen" megtalálnak. Amennyiben olyan büszkék lesznek majd magukra, hogy nagy hírverést csapnak belőle, akkor a nő nem bűnös. Ha eltitkolják, akkor bűnös.

-Fantasztikus logika! Kérem, kezdjék meg a műveletet.

 

Bigfater

Szólj hozzá

humor lehallgatás megfigyelés magánnyomozó kémkedés