2010. feb 04.

Reset hungry

írta: bigfater
Reset hungry

Csengetett, Főnök?

Igen! Mi újság a facebookommal?

Most éppen 7215 rajongója van, főnök!

Csak?

Igyekszünk, de az összes tagunk éppen kampányol, így alig férnek a géphez, hogy berajongjanak! Jó lett ez a reset hungry!

Hungary, ember! A hungry éhest jelent!

Bocs, Főnök! Még töröm a franciát!

Ez angolul van!

Azt még inkább! Jó volt az a fotó, amikor a laptop előtt ül, Főnök!

Eh!! Egy rohadt drága gép előtt ültem, amit a miniszterelnöki hivatal vett minden képviselőnek. Sose tudtam mire jó! De a technika engem is meggyőzött!

És mire jó, Főnök?

Hát, például, remekül neki lehet támasztani az újságot! Így mindkét kezem szabaddá vált és tudtam írni az évértékelő beszédemet.

Maga két kézzel is tud írni, Főnök?

Nem, de ha tudnék, akkor most tehettem volna!  Mi újság a tanácsokkal, amit kértem a beszédemhez?

Rengeteg jött! Statisztikailag, ha kiszűrjük a „Menj a fenébe” javaslatokat, akkor a „Szebb jövőt” mindenképpen bele kellene írni. Na meg az elszámoltatást az előző kormánnyal szemben, a nyugdíjasok aranyéletét az albán modellből levezetve.

Az svéd volt!

Tudom, de nem jött be! Az albánhoz meg elég közel járunk, Főnök! Innen nem nagy meló!

Más nem volt?

De, a fociról is írjon, meg a lányokról.

Miféle lányokról?

Hát a maga lányairól! Elszörnyedt a nép, hogy a bevallásában, vagy mifenében kifelejtette a lányát, Ráhelt. Kitagadta Főnök?

Fenét, csak sokan vannak, és különben is az asszony tartja őket számon! Na, vissza a munkához! Majd csengetek!

Szólj hozzá

politika orbán humor facebook viktor bigfater