2010. feb 08.

Erotikus tiltakozás

írta: bigfater
Erotikus tiltakozás

Nem! Nem arról akarok itt hírt adni, hogy a "Ne! Ne! De, mégis! Mégse, csak egy kicsit" tiltakozgatásról írjak, amit férfiember élte során néhányszor megtapasztal.

Ez kérem komoly politikai tiltakozás! És én máris rendületlen híve lettem. Levetettem emberi gyarlóságom és megláttam a meztelen igazságot! Rájöttem, hogy igen, én ilyet akarok!

Amikor a politikai elit ellen, valódi "tényfeltárás" folyik. Történt Ukrajnában, hogy aktívisták tiltakoztak a kormány politikája és a politikusok ellen. Nem kukát gyújtogattak, mégcsak a tereket se foglalták el, kipisilve a tujákat az áldott és éltető anyaföldből.

Tehát tessék nekünk aktívistákat toborozni, és megyünk szavazni, hogy csak úgy porzik utánunk! De a videón látható állami elnyomást képviselő biztonságiakból nem kérünk!

 

Bigfater

Szólj hozzá

politika erotika valóság meztelen bigfater tiltakozás